tisdag 21 maj 2013

jag borde skriva mer i denna bloggen. sedan jag skrev senast har det hänt massor som jag ju vill föreviga i ord. men jag har glömt hur en skriver. fast nu ska jag banne mig skriva ner tre viktiga grejer jag ej vill glömma, som typ betyder mycket för mig:

1. mamma, ann och ole hade 150-årsfest (50+50+50) förra helgen i härnösand och linn höll ett tal för min mamma och då kunde jag ej hålla tårarna inne.

2. jag sitter numera i if metalls styrelse på min arbetsplats och är jämställdhetsansvarig (även ungdomsansvarig, vilket bland annat innebär att jag måste hälsa var och en av alla unga nya sommarjobbare välkomna, kul!). idag satt jag på jobbet två timmar längre än vanligt och pillade på en enkät om jämställdhet. det.var.så.roligt!!!!

3. jag har fyllt 21 och det var en fin jävla födelsedag. på frukostrasten fick jag present av amanda som jag öppnade i fikarummet: en guldig dildo. alltså, amanda <3 fördjävla glad att jag jobbar med henne. efter jobbet lurade amanda och mikael med mig till slottsskogen och jag fattade ej varför. där blev jag överraskad med picknick, kompisar och kubb. linn och mikael som inte ens känner varann hade pratat ihop sig om det. SÅ FINT.

heido.

3 kommentarer:

limpz is back sa...

PUSS PUSSI PUSS PUSS! <3<3<3

Mamman sa...

Luv ya! :)

Mamman sa...

Men skriv mer då!!!